Vertrokken - Reisverslag uit Uholo, Kenia van Kim Ginneken - WaarBenJij.nu Vertrokken - Reisverslag uit Uholo, Kenia van Kim Ginneken - WaarBenJij.nu

Vertrokken

Blijf op de hoogte en volg Kim

05 September 2016 | Kenia, Uholo

Oke, we zijn vertrokken. Afscheid nemen was erg moeilijk, ik ben nog nooit zo lang weg geweest van de mensen waar ik van hou. De reis verliep goed en ging sneller dan ik had verwacht. Daar aangekomen wachtte sarah op ons en hebben we met zn alle de binnenlandse vlucht genomen van nairobi naar kisumu. De compound ziet er netjes uit. We zijn gelijk wezen shoppen voor een simkaart, zodat we hier gewoon internet hebben op onze telefoon.

De rest van de week hebben we leuke dingen gedaan en al gelijk veel gezien. Zo zijn we donderdag de stages gaan bezoeken en mochten we rond kijken op een primairy school in Kisumu, vlak naast de slobberwijk. Het was bijzonder om te zien hoe hier les wordt gegeven. 's Avonds zijn we wat wezen drinken boven op een berg, waar we prachtige foto's hebben gemaakt van de ondergaande zon. Vrijdag hebben we met een bootje gevaren op Lake Victoria. Het op een na grootste meer van de wereld. We zagen mensen langs de kant eten klaar maken en zichzelf wassen. Ook zijn in dit meer nijlpaarden. Deze hebben we van dichtbij gezien. Dit super gave foto's geworden. Vanaf maandag beginnen Babet en Ik op onze stage (kisumu county hospital). Ben heel benieuwd hoe dit zal zijn.

xxx